StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

klippa håret

Frureinhold.se / 07 Februari, 2012 - 15:57 / Vardagen

imon kommer mitt hår ryka :D äntligen :P skall till camilla så fort lillan slutat skolan och greja lite. Sitter nu och letar inspo och vad sägs om detta ?? så sjukt jävla snyggt, vad tycker ni ? :)
Ni får klicka på länken för det gick inte att kopiera bilden :)
Klicka här !
sist gång jag hade lite mer av en frisyr i skallen :) får se vad vi hittar på imorgon :)

Postat av: Bella

Skitsnyggt! Tänkte du satsa på att bli ljus eller e det bara frisyren du e ute efter?

2012-02-07 @ 16:06:59
Postat av: Ellen

Oh vad kul att du gillar serien! =) Jo jag var med i Jakten på Julia som gick på ettan, det stämmer :D Kram!

2012-02-07 @ 20:15:30
URL: http://www.milady.se
Postat av: Bella

okej! Frisyren blir nog skit snygg! :)

Coolt att du snackar me Ellen! ;D



Nu har jag snokat runt på hus igen. Kan inte hjälpa att jag blir så jävla nyfikeeeen! Tror ni budar på ett hus? Frågan e bara vilket? ;P



2012-02-07 @ 21:58:58
URL: http://gabriellalexus.blogg.se/
Postat av: bella

ja de förstår jag :)

2012-02-07 @ 23:07:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: