StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 02 Februari, 2012 - 22:42 / Vardagen

japps nu är det kvällen och snart skall jag hoppa i säng. Dagen har jag spenderas i kingriver, guess where !! vi hade det mysigt, gick en promenad ner till kungälv och kikade igenom massa barnkläder :) nu har hailey en helt ny garderob för typ resten av året haha :p helt sjukt vad kläder du har syster ! Vi skall ner till kungälv i helgen och kolla på lite saker :) vi skall även till lödöse och hälsa på mormor och morfar och eventuellt äta middag hos mamma och pappa. hade gärna velat åkt upp till johanna och tobias med i deras nya hus :) hon skall även ha barn nu inom 4 v :D så himla spännande !! kan riktigt komma ihåg känslan innan fl, spänningen om vad som komma skall !! Vet att det strular ibland med att kommentera vissa inlägg, men klicka ner i de inlägg som inte gjorts med mobilen. Den där blogg.se appen suger riktigt hårt ! Vad skall jag hitta på imorgon? har en massa att ta itu med, skall rensa haileys garderob från försmå kläder och lägga undan de, rensa min garderob så att jag har ngn stans att lägga haileys kläder haha om ni fattar :P har massor att göra, men ändå blir det så lite gjort. skall försöka att ge er lite roligare uppdate imorgon :)
jag och min älskling !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: