StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 26 Februari, 2012 - 19:00 / Vardagen

Japps idag var det dags att vara hos glenn igen och denna gången var fokus att få ner min kropp i varv. Det  gick helt okej måste jag säga, med nålar i ansiktet, huvudet, örat och handen var det fullt ös haha :p Men om 2 v är det dags igen och jag tror på sikt att detta kan göra gott ! Om ni är intresserade av att läsa mera av vad glenn gör med mig varje gång jag är där kan ni gå in på hans hemsida FRISKVÅRD. Efter glenn åkte jag och jessica hem till henne igen och där hade mamma och pappa installerat sig, vi gick på en promenad i det fina vädret innan vi lagade god mat och mumsade i oss. Hailey var dock trött så vi fick ta oss hemåt efter maten. Både hon och jag stensomnade haha nu sover hon för natten och jag sitter i soffan och väntar på ponnyakuten ;) Ikväll blur det ngn bra film och bara vila. Imorgon är det extra kontroll på bvc och sen pilates på kvällen, får se hur det går nu med 2 v emellan och en rejäl sjukstuga haha ! Ha en fin kväll alla och imorgon väntar nya utmaningar !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: