StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 03 Februari, 2012 - 20:38 / Vardagen

nu har jag suttit och grejat med bloggen lite för länge, lite små ändringar har det blivit och jag skall sätta mig ner och greja mer en annan dag. Måste fixa photoshop till macen också, har ju de på den gamla datorn men det blir så mkt lättare när man har ett redigeringsprogram på denna datorn så man slipper hoppa fram och tillbaka. Jag har konstaterat att mac är otroligt smarta i val av snabb kommandon. Har lärt mig hur man kopierar och klistrar in utan att använda musen vilket jag har saknat ifrån min pc tid. Men saken är att mac är tro det eller ej lättare att fatta än pc. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men så är de ! Kommer aldrig byta tillbaka, samma gällane iphone, oslagbart ! Nu skall jag och robin äta fläskfilé med tillbehör :D och sen  film och mys !! hoppas ni får en fin kväll !

Postat av: ENDENISE

pc :)

2012-02-04 @ 00:39:24
URL: http://endenise.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: