StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 Februari, 2012 - 05:21 / Vardagen

uch uch uch vad jag sovit dåligt inatt, jag har vaknat somnat vaknat som om vartannat, har sjukt ont i ryggen att jag inte vet varken in eller ut. Mina höfter är som sement som stelnat och marken under börjar röra på sig, helt låst och knackigt. Men men nu ligger hailey och får frukost och jag sitter och dricker ramlösa svarta vinbär :p Undra hur kallt det är ute, ser ut att vara rejält krispigt :p är väl vaken men hailey en stund nu sen går vi och lägger oss igen :) förhoppningsvis sover hon en liten stund till, annars får robin gå upp med henne :) som ni vet var vi i kungälv och lödöse igår. Fick uträttat endel intressanta saker, man fick liksom lite mer perspektiv på viktiga bitar :) 
Hailey är så grymt söt när hon ligger och biter på sin bitring, hon greppar bättre och bättre och har mer motorisk kontroll över sakr hon håller i händerna :) Det är fantastiskt att se hur barn utvecklas och upptäcker världen med sina egna små ögon. Hon är extremt söt när maten i flaskan tar slut, då kommer ledsen läppen fram och gnyr lite lätt. hon inser ju att hon är mätt, men hon tycker dte är så gott att ligga där och snutta. Idag blir det, ja vad blir det egentligen idag ? hade behövt åkt in och hämtat en spånbal, men frågan är om granngården är öppen. Sen blir det till att plocka lite här hemma och försöka få ordning på sin rygg. Nä nu skall jag lägga mig på golvet och gosa med hailey !! hörs senare inpå dagen !
min tuffing !! ps: glömde trycka på publicera därför kommer inlägget nu :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: