StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Friday I'm in love !

Frureinhold.se / 24 Februari, 2012 - 11:39 / Vardagen

jag mår braaaa ! äntligen är energin tillbaka och jag har precis storstädat hela huset, vänt upp och ner på typ allt haha :p hailey mår bra, dock har hon inte jätte bra matlust vilket är jobbigt. Men vi får försöka hitta på ngt som hon tycket är gott ! lillfisen, det är ett ständigt orosmoment det där med små barn ! Är våren på g nu tro ? det känns verkligen så, dock svinkallt idag eftersom det blåser men det är barmark och ändå rätt tort ute ! Jag sitter med en ansiktsmask och skall snart göra kaffe. Igår var en sån besökningsflopp, så får försöka snappa upp mig lite så ni läsare slipper bli besvikna :) Dock är jag inne i en sån våg nu när man inte vet vad man skall skriva haha :p svin trist, men det är för att det ligger så mycket på vänt. Hade allt bara varit som vi tänkt oss just nu kanske det hade varit roligare och ett friare sinne i mina inlägg. Men just nu är det slutet och kommer att vara så ett tag framåt ! ni får stå ut med det :) Hailey är rolig, hon har miljoner leksaker i sin babysitter ändå sparkar hon ut alla och äter på spännesanordningen :p är det inte komiskt haha ! kan lägga upp ett kort efter detta inlägg !! Skall försöka lägga in lite nya kort också ! det är ju riktigt trist som det är nu ! tjing e ling ;)
favorit i repris :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: