StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

babysim

Frureinhold.se / 07 Februari, 2012 - 15:12 / Vardagen

jag gillar verkligen det här med gästblogging, kanske skulle göra det till en vana att låta henne blogga en gång i v :) Det är faktist skönt att skriva av sig ibland :) just nu ligger vi i soffan och softar gärnet till whats you number som jennifer nämnde innan !! robin är på g hem och idag blir det till att fira lite innan vi skall på babysim :) Jag har verkligen bloggtorka idag, ovanligt men så är det ibland. Jag vill så gärna få ordning på lite saker och det tar upp hela min hjärnkapacitet haha :p inga kommentarer på hur liten hjärna jag har nu ;) Sen är det lite andra saker som är på g runt om i familjen som också är super spännande så ah det är mkt nu !!
mysälskling !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

nyfiken jag blir. Få du berätta imorgon ;-) Kramar

2012-02-07 @ 15:33:27
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: