StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya jul naglar

Frureinhold.se / 06 December, 2012 - 19:45 / Vardagen

Nu har jag såååå fina naglar igen :D Mickaela är super duktigt och inte nog med fina naglar så fick jag mig en trevlig pratstund. Min pappa kom hit efter jobbet och passade hailey innan robin kom hem och det gick kanon. Hon har sovit väligt lite idag så nu på eftermiddagen var hon riktigt mör. Hon börjar få ett gäng tänder uppe så vi får se hur hon kommer ha de ett par dagar framöver. 
 
Jag och robin skall allafall svulla i pizza ikväll efter att han kommer hem från gbg. Han var ju tvungen att lämna bilen på kontoret så han har en bil hem imorgon efter att han lämnat våran på service :) Ha en fin kväll alla !!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: