StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 15 April, 2012 - 09:26 / Vardagen

hej alla fina gud vad dålig update det var igår och svarade helt uruselt på kommentarer, men ikväll kommer jag sitta en längre stund och blogga och kommentarer. Igår var jag och jessica nere i kungälv i säkert 3 h och shoppade massa fint till bla. hailey. Har nästan en helt ny garderob till henne nu som jag visar er ikväll. Jessica car så snäll och tvättade upp alla kl'der så att jag kan använda dom direkt :D bra syster de. Vi åt även en super god middag med vin till. Det var längesen som jag fick sånt gott vin :D tomasi vin ifrån italien nam nam nam !! inatt sov hailey bra fram tills kl 04.00 då hon vaknade i ett tjut och grät helt otröstligt, i 45 minuter grät hon till och från innan jag gick upp och gav henne välling och sen somnade hon om. Vaknade igen och jag hade ingen aning om vad klockan var, misstänkte runt 06.00 men så kom jag ut till barnen som vaknat och då var klockan 08.45 ?! åååååh så skönt :D nu vet jag allafall att jag fått mina timmar med sömn. Det kommer mer update senare, skall äta frukost nu och sen blir det kalas hos elton !!
på uteservering igår !!

Postat av: Junitjej

Vad härligt det är att sitta på en uteservering!!



Svar: Idag blir det träning och symöte. Vad ska du göra?

2012-04-15 @ 09:45:45
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv; idag har jag tagit tag i plugget som jag inte orkat med under lovet :)

2012-04-15 @ 22:27:35
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: