StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 08 April, 2012 - 09:56 / Vardagen

hej alla fina, nu är påsken snart över men vi är också lediga imorgon vilket är jätte skönt :) Vi är fortfarande kvar i lödöse, men skall snart åka hem :) Kanske tar en promenad först i mina goa easytones :) Hailey sov inne hos mormor och morfar inatt i sin resesäng. Kändes så dumt att flytta ner henne till oss när hon ändå sov så gott. Dock vaknade hon lite lver 05.00 imorse, pjuu haha men sen somnade hon om och nu sitter hon med tindra på golvet och leker. Gullegrisarna är vad dom är ! Vädret har varit helt okej här igår och idag, dock är det mycket kallare än förra året, visst att påsken är tidigare iår men det är ett helt annat väder. Planerna för idag är inte mycket, greja lite hemma och kanske packa lite :p har ju två lådor som jag inte fyllt med något än. Robin bromsar mig lite, vilket är bra för annars hade vi levt med tomma väggar sen 1 mån tillbaka hha ! Uppdaterar mer sen :)

Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

Guud så söt :)!!



Hmm TAKEN m¨åste jag säga. SJUKT bra och verkligen vad ska man s'ga tankvärd/tänkvärd?! ja alltså man får upp ögonen och tänker efter vad man säger till främligar..

2012-04-08 @ 17:34:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: