StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 April, 2012 - 08:07 / Vardagen

hej alla fina, och god morgon, för en god morgon är det verkligen. Sitter och har precis gett hailey frukost och har även jag en kopp kaffe i handen. Solen lyser så fint här hemma och jag tror att det kommer bli en fin dag. Det är torsdag och vi skall ner till kungälv :) Idag är det bara 6 ggr kvar att åka ifrån uddevalla och ner :p för sen bor vi i kungälv :D jag längtar så sjukt mycket och det skall bli så insane roligt ! Håller på att tänka ut i huvudet hur vi skall ha det och vad som skall stå vart. Men som jag sagt innan så skall jag ta det lugnt den här gången, inte stressa ihop saker utan noga tänka ut. Sen kommer vi att få spara en massa vilket vi redan gjort nu, för man vet aldrig vad som kan dyka upp så en buffert är kanon :) 
Mitt inlägg på stilsäkerhet var ju en riktig hit igår, alla verkar ha stenkoll på hur de vill gå klädda i vår sommar så nu fattas egentligen bara värmen :D shortsen med spets och en tröja kommer äga :) antingen på med korkskor eller färgglada converse :) även mina bloggtips tog fart och idag kommer ett tidsinställt inlgäg på 2 bloggar :) imorgon kommer det fler, har du en blogg eller om du vill tipsa om någon annans blogg är det bara att lägga in en kommentar så går jag igenom den ikväll :) Alla förslag är tillåtna, stora som små :) det är inte fel att vara ego och skriva sin egna blogg :D man skall ju älska det man gör ! det kommer även ytterligare 3 st inlägg utöver bloggtipset så ni kommer inte att ha tråkigt under dagen :) Man märker att folk gillar bloggen för den ökar lite varje dag :) super kul, jag bloggar ju som en tok just nu, det är så hilma skoj. Vårn har givit mig en riktig kick !!
mina tjejer igår när de mumsade majskrokar :) så himla glad att de tycker om varandra så mycket :)

Postat av: Carro

Morrn!



Ah, easytones, de har jag hört ska va bra minsann! :) Jag använder dock mest nike för att jag använder mig av nike sports kit så det måste va ett litet hål i skon för sensorn.. vilket bara nike har. hehe.

2012-04-05 @ 08:43:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag gillar din blogg! Du bloggar om så mycket olika saker och mycket :)

Du får gääärna göra reklam för min träningsblogg OM du vill ;) Så kan jag få lit mer respons och det blir roligare att hålla igång!



Kram

2012-04-05 @ 09:05:51
Postat av: frida nyburg

Idag är det skola och sedan ska jag påskpynta och sedan träna.



Tack det kommer bättre sedan tagen av en riktig fotograf:)

Vilken gullig bild föressten



har ni varmt hos er? Vi har bara några plusgrader men sol i alla fall



kram

2012-04-05 @ 09:18:06
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: frida nyburg

Tack detsamma:)



Hur gammal är ditt barn och din hund då?



kram

2012-04-05 @ 09:26:38
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: LISAFISAP ▲ photography

Sv: okey! Hur är det idag? ;)

2012-04-05 @ 09:26:40
URL: http://lisafisap.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: