StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

7 km

Frureinhold.se / 01 April, 2012 - 19:18 / Vardagen

Japp ni ser rätt, jag och annika körde 7 km:arn nu ikväll. Båda två var riktigt sugna och när hon sms mig, tvekade jag inte en sekund. Vårat gemensamma rekord för rundan var 57.26 min och idag körde vi på 53.33 min. Det går långsammare när man är två då man pratar hela tiden haha :p Men vi har bestämt att när vi känner oss skit peppade tar vi rundan utan att prata, bara köra :) Men det får bli om 3 v :) ingen stress, bara vi klarar oss innan vi flyttat under 45 min :p allafall på 45 min :) När vi kom tillbaka kom kalle ut och skrattade åt oss, tänk er två tjejer som ligger halvt döda på marken och bara flåsar, svettiga och goa :p haha Han skall bara veta hur tufft det var :D macy var den som kom sist haha ni förstår ju själva hur grymma vi var :) En eloge till annika med som var på gymmet tidigare idag med, hon är som en maskin haha ! Nu blir det oxfilé, ungspotatis och jensens sås :) de ni :D till efterrätt blir det mer kladdkaka ;) nam nam nam !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: