StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Underbaringar

Frureinhold.se / 03 Oktober, 2011 - 15:31 / Vardagen

Nu har tjejerna åkt och nu kan jag inte hålla mig mera :D johanna skall med ha bebis, i början av mars :D det skall bli så himla skoj!! Naemi sötnos har blivit en sån stor tjej nu :) Hailey framställa som en liten skvätt om man jämför :p tänk vad tiden går fort, helt otroligt :) naemi är sp himla söt, tror hon och hailey kommer ha super skoj ihop :) jag fick superfina kläder också till lillan. Nu får vi ses snart igen, saknar er redan !!


Postat av: Bella

Nämen va kul! Grattis till johanna, trots att jag inte känner henne ;)



Jag ska, jag lovar haha! har lovat det allt fööör länge nu men jag vill ju att allt ska vara klart innan jag gör det. Men då kommer de ju ta evigheter s bilder får la komma upp snart :P

2011-10-03 @ 16:30:41
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Tack själv gumman! Ja, vi saknade dig redan på väg hem, var jättemysigt att träffas! Så nu få det inte dröja så länge till nästa gång! =) Hailey var helst fantastiskt söt och lätt som en fjäder när man jämför med Naemi ;) hihi.. <3

2011-10-03 @ 18:45:02
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: