StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tragiskt jennifer, tragiskt !!

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2011 - 14:49 / Vardagen

Kom på mig själv googla gå ner i vikt, why ?! varför är man så fixerad vid vikt och utseende. Jag har i flera år haft det problemet, ändå sedan högstadiet då folk började kommentera hur man såg ut hur vissa vad för smala, vissa hade stora bröst, vissa hade stor rumpa (typ jag) och vissa vad bara för mkt. Fram och tillbaka sedan dess har man hållt på med sjuka dieter. Ibland inte äta alls, ibland äta och sedan spy, ibland naturdiet och ibland hysterisk träning. Sånt håller jag självklart inte på med nu, men ändå är man så extremt fixerad stundtals. Jesus, jag har nyss fött barn, 20 kg blir man inte av med på 1 sek. Först och främst får jag börja med att promenera som jag redan gör en gång om dagen, sen tänka på vad jag äter. Speciellt eftersom jag ammar, Hailey måste få en näringsrik kost, inte massa godis ( som tur var har jag inga craves för godis ). Sen succesivt får jag börja rida och hitta andra sysselsättningar. Det kommer att ta tid att få samma kropp som innan grav. men varför stressa ?! ingen mår bra av att stressa !! nej, nog med att vara fixerad. Det är inte okej ! Alla unga tjejer som läser min blogg, snälla tyck om er själva, ni är vackra ni är amazing, gör inte som jag och bli fixerad. Lita på er själva och kör ert eget race !!
5 v efter förlossning ser jag ur såhär !
and thats that !! 10 kg kvar från start vikt !

Postat av: Bella

Lite rumpa gör ju inget! De e värre med pluffsig mage och det har du ju verkligen inte, skitfin mage ju!

2011-10-17 @ 15:19:30
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Bella

hehe ja så du behöver väl egentligen inte gå upp i vikt? Bara fast till sig lite ;)

2011-10-17 @ 15:33:03
URL: http://dusunce.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: