StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Scout?

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2011 - 10:43 / Vardagen

Ja nu får man sätta sina skills på prov, det tog 5 min så var paniken lös haha. Igår nä vi skulle nana märkte vi att det var ngt fel på vattenpumpen, den sitter nere i stallet och ena stunden hade vi bra tryck sen inget osv osv. Robin sprang ner och kolla, ngt var det som inte stämde allafall, pumpen gick för fulla muggar, men det är inte riktigt så den skall gå. Anyway, vi fick stänga av vattnet och hjälp vad handikappad man är utan vatten. Robin  och bert har köpt saker som de skall ha med sig hem efter jobbet och fram tills dess får pumpen gå sådär konstigt, hoppas den inte går sönder helt. Men jag klarar mig verkligen inte utan vatten. Shit, hur klarade man sig förr ?! 
Idag är det bvc besök och det är lika spännande varje gång att se hur mkt hon gått upp och vad bm tycker om henne. Jag är säker på att ho nnu väger över 4000 g. Hon är fortfarande en väldigt duktig bebis i mina ögon. Inatt blir hon 5 v och hon sover som en gud på nätterna, vaknar en  gång på natten och sen en gång runt 6.00 tiden. Idag sov vi till 09.00 hur gott som helst. Sen hinner jag med mkt på morgonen fast att hon är vaken, nyss låg hon i babygymmet och sprattla och nu gosar hon i babysittern. Klart att det kommer ändras 500 ggr, men varje liten grej som gör att man hinner göra saker eller sova gott på natten är guld värt ! efter bvc skall vi till maxi och handla, det blir en prövning, nu när jag är själv. Men det skall nog bra, robin erbjöd sig att ghandla på vägen hem, men jag vill hellre ha hem honom så han kan fixa pumpen och såklart gosa med oss !! 
Nu är det allafall helg och i helgen är det som vanligt 100 km/h. På lördag skall vi på kalas till Lila som fyller 1 år idag, super mysigt. Sen är det älgjakt för robin på söndag, han tycker det är såååååå kul, (not) men men man får ju gott kött och det är det värt att gå ut och frysa lite. Jag sa att han skulle tagit med sig macy ut, hon är super duktig, allafall på att hålla sällskap. Jag täntke åka in till torp på söndag och kika på vinterjacka, jag vet inte om ngn som läser min blogg varit ute idag, men hjälp vad kallt det var. Friskt men svin kallt haha. Jag gick ner till stallet i morgonrock och det var minst sagt krispigt !! Nä nu får jag göra lite här hemma :)  får la köra en outfit sen ocskå om jag hinner :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: