StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hailey bus

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2011 - 19:06 / Vardagen

Nu har hailey somnat, la henne redan vid 18.00 idag somnade in men har vaknat lite till och från när hon tappat nappen. Jag sitter och kikar på extensions, camilla har lovat att sätta i innan dopet. Egentligen hade jag planerat att johanna skulle fixa det, vi pratade om det när jag var grav. Men eftersom jag har hailey och camilla är mammaledig gör vi det hemma hos henne. Sen vill jag inte belasta johanna med ca. 4 h i sträck jobb, hon är ju faktist med bebis nu :D Tänkte beställa ifrån rapunzel of sweden, där alla bloggare gör sitt hår :) kan inte bestämma vilken färg bara, funderar på att köpa två olika och blanda upp. Camilla skulle höra av sig senare om hon hinner och säga vad hon tycker :)
dessa två färger funderar jag på :D

Postat av: NellieB

sv. tack snälla du. Va glad ja blev. Tack <3

2011-10-17 @ 20:52:58
URL: http://nellieberntsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: