StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 10 Oktober, 2011 - 09:14 / Vardagen

nu sitter jag och hailey i soffan, hon har precis fått frukost och ligger på min mage md händerna under huvudet, riktigt sött. Inatt vaknade lillfisen 01.30 och fick mat, somnade om och vaknade vid 04.30 fick mat och somnade sen bredvid mig i sängen :D dock sov hon inte spå länge idag, kl 08.00 fick vi gå upp och sätta oss i soffan för lite frukost. Nu är det bara jag som skall få i mig ngt :p Hailey blir även 4v idag, gud vad tiden går fort :D redna 1 månad, än sålänge tycker jag att det har gått riktigt bra. Hon sover som en gud på nätterna, hon är lätt att ha med sig om man skall åka iväg och hon är otroligt go :) Men det tycker man alltid om sina egna :D 
Idag skall vi bara vara hemma, eventuellt skall min kusin komma hit, men vi har inte pratats vid ännu så vi får se om hon dyker upp :) jag får även köra lite roliga inlägg längre fram på dagen för att kompencera helgens superkassa inlägg :D jag skall även ta mig ut på en promenad, det är viktigt för min del, röra på sig !! har inte ställt mig på vågen ännu kanske skulle ta och göra det 4 v efter att lillan föds :) få dommen haha. Spelar ju ingen roll, men det är skoj att se om det går åt rätt håll !!
åååhh solbränd och het !! ngr dagar innan hailey landade i magen :D helt amazing !! min lilla mexico bebis !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: