StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vad hände?!

Frureinhold.se / 21 November, 2011 - 16:49 / Vardagen

då börjar vi om haha, skrev nyss ett inlägg men så fick min dator bluescreen och allt var väck. Det är ju inte långt borta att jag kastar ut den här skrothögen ut genom fönstret. :D men nu kankse jag kan komma på ngt mer intressant att skriva. Som sagt helt otroligt att jag skrivet mitt första blogginlägg nu, kl 16.30 det har nog inte hänt på bra länge. Men dagen har liksom sprungit iväg, hailey och jag sov till 10.40. Helt otroligt att hon somnar om efter frukost målet, men jag antar att jag får vara glad för all god sömn. För snart är det ändring på det ! Hon växer och växer för varje dag som går poch det händer så mkt !! Annars har dagen varit rätt som vanligt, städat i vanlig ordning, varit på en promenad med macy och hailey. Stäödat under tv bänken så att alla J*vla kablar är upphängda och inte ligger och släpar. Sen har jag vattnat alla miljoner orkidéer haha, det tar en hel evighet att få det gjort och såklart gosat en massa med lillfisen ! hon ligger i soffan brevid mig och stensover nu !!
Funderar på om jag och robin skall ta fram lite julsaker ikväll, eller ah inte julsaker men ljusstakar osv :) till helgen finns det inte én chans i världen att jag hinner det med dop och annat. Så det hade passat ganska bra, älskar att ta fram alla ljusstakar, det är så otroligt mysigt !! Sen en jul med lilla hailey kommer vara så otroligt mysigt. Jag har nöstan alla klappar klara, lite småpill kvar bara !! Det är de stressande med julen, alla presenter, helt sjukt vad pengar man lägger på presenter !! blir ju helt knäpp !!
hailey i magen :D

Postat av: Camilla

Men herrrreguuuuuuuuuuud vad er lilla tjejsover bra!!! :D

2011-11-21 @ 20:05:04
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: