StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

update

Frureinhold.se / 15 November, 2011 - 11:10 / Vardagen

Ni som är intresserade över hur macy mår så är hon fortfarande på sjukhuset och där skall hon stanna under dagen, hon skall göra nytt rönken och även UL. De är misstanke på livmoderinflammation, men de vågar inte säga något säkert förän de har bevis. Dom ringde och frågade om de fick höja pristaket och det var ingen snack om saken, hon är ju försäkrad, dom sa även att hon hade väldigt ont. Uch min lilla bebis, gör så ont att hon skall ligga där helt själv utan sin mamma eller gosedjur. Skall packa in hailey i bilen sen och åka till djuraffären och köpa allt gott som finns ! Dom kunde heller inte svara på om hon skall komma hem i eftermiddag eller om hon får komma hem i morgon. 
Annars vet jag inte vad jag skall skrva, hailey sov som vanligt inatt med, gud känns helt underbart att säga som vanligt ;) men det gör gott för oss allihopa att hon sover hela nätter. Hon kan vakna ngn gång och vilja ha nappen, men inget mer. Gud det är helt strålande väder ute också, borde ta mig en promenad, men hur kul är det när inte macy är med ? :( självklart underbart med hailey, min minsta bebis, men jag saknar min största bebis :/ Så nu får hon gärna komma hem. Jag uppdaterar mera senare !! får gå och kolla till hailey som ligger och sover och sen duscha håret. försöak sminka upp påsarna under ögonen och städa lite, bytte sängkläder hos macy för en vecka sedan men funderar på att byta igen så det är nytt och fräscht när hon kommer hem.
min prinsessa !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: