StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

träning

Frureinhold.se / 08 November, 2011 - 11:17 / Vardagen

Nu är sötebrödsdagarna över och dags att börja träna. Inte på gym eller så, det hinner jag inte och det finns ju inget här i närheten ändå. Men jag skall börja träna hemma, någon gång i veckan skall jag rida, sen övriga dagar blir det minst 1 promenad om dagen, sen pilatesträning hemma. Jag skall börja gå hos mirjam, men som det ser ut nu hinner jag itne eftersom robin kommer hem tidigast 17.00 varje dag och hennes pass börjar typ då. Men tack vare att jag gått på pilates innan kan jag göra mig ett eget pass. Sen på kvällarna när annika kommit hem går vi en kvällspromenad i skogen, super läskigt :p men jag får bita ihop, har ju annika och macy med mig haha :p Väger nu 66 kg och har som mål att gå ner till 60 kg eller 58 kg som var min startvikt :) Får se hur detta går, blir ju inte direkt yngre och kroppen är verkligen inte som den en gång var.
på tal om träning och grav. Kollar på efter 10, nu handlar det om vikt och gravidkilon. Vad är oddsen haha.. Nu säger dom att det tar 2 år att få tillbaka sin kropp som den var innan grav. Hmm undra va de menar med precis som vanligt. Jag tycker många ser precis ut som vanligt efter bara ngr veckor. Men undra om det bara är ögat som luras, kroppen kanske inte alls innerst inne är tillbaka. Tror när man tänker efter att man skall vara rädd om sin kropp, lyssna på alla signaler och ta återhämtningen i sin takt. Jag tänker allafall stärka upp min kropp, sen får kilona försvinna allt eftersom !! Nu vaknar hailey så vi hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: