StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tisdag

Frureinhold.se / 01 November, 2011 - 12:48 / Vardagen

Jahopp då var det tisdag :) sitter i soffan och funderar på om jag skall göra lite kaffe, borde äta ngn lunch med, frågan är bara vad ?! Det är riktigt ruskigt väder ute idag, hailey ligger inne i sängen och sover middag, hon är på lika gott humör idag med vilket är skönt :) Natten gick bra den med ! Robins moster skall komma om en stund och hälsa på och efter det skall jag ta en promenad. Har inte hunnit ut ännu och jag känner att en promenad skulle sitta fint. Har ju ätit typ 200 chockladbollar, så jag får försöka gå bort ngr av dom haha :p Jag blev lite besviken idag när jag skulle hämta posten, för jag trodde haileys dregglisar hade kommit, men icke :( får se om de kommer imorgon :) vänta ju på skorna ifrån nelly med, de kommer säkert också imorgon :)
Annars har jag inte mycket spännande att berätta, får försöka hitta lite inspo att bjuda på till senare ;)
bjuder på en filmfavorit !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: