StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Promenad

Frureinhold.se / 10 November, 2011 - 20:15 / Vardagen

Ja nu är jag inkommen från en 5 km lång runda i skogen :) sjukt mör med både backar upp och ner :) men så himla skönt att ha det gjort, kroppen mår så bra av frisk luft och motion. Tänk er en promenad som denna varje dag ett tag framöver :) super duper bra !! När jag kom hem låg hailey och sov, robin hängde tvätt och nu lagar vi mat :) Lite falukorv med stuvade makaroner :D så himla gott, skall ta mig en avokado också !! är super sugen på keso och knäckebröd, får köpa det imorgon :) Håller på med dopplaneringen också, just nu är det 40 personer som osa. väntar fortfarande på svar ifrån ett gäng. men det kommer nog snart :) det är ju fram tills söndag innan sista osa dagen är  :) Jag har allafall bestämt vad det blir för tårta, mat, kläder, dukning etc :) så himla nice kommer det att bli. Rosa dop 2011 är bara förnamnet ;) Hopaps prellen ringer snart spå vi kan planera lite detaljer. Har ju en underbar kusin som skall sjunga och lillan skall hålla tal, såå underbart !! 
Annars idag har jag varit i kungälv hos systeryster, vi åkte ner itll gbg en sväng och medan hon gick ett ärende gick jag och tjejerna till cyber ;) vilken nostalgi haha träffade lena och johan två av mina gamla lärare :) hittade massor av gamla kort på bla. mig och klassen :p det kändes precis som om det var ngn annan jag beskådade haha kan inte fatta att det var jag :p men mycket riktigt var det så :) Pinky och barbie som jag och miia kallade oss, vilken grej !! cyber kommer ändå ha en viss plats i mitt hjärta, det var där jag fann mitt hjärta och det var även där det brast ! lite som en epok av lycka och sorg. Det är inte lätt att växa upp och jag är glad över allt som hänt, fast att det jgort super duper ont stundtals.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: