StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

macy bus

Frureinhold.se / 14 November, 2011 - 20:37 / Vardagen

uch uch min stora prinsessa är på väg till blå stjärna :( hon började bete sig konstigt nu på kvällen och när jag gav henne en närme titt märker jag att hon inte vill sitta elelr ligga, går ut med henne och hon vaggar fram, skakar i kroppen och hård puls. Inte varm nos eller ngn feber var jag kunde se, men hon har helt klart ont. Ringde blå stjärna och dom tyckte vi skulle komma in. Robin och viking är på väg ner nu, uch jobbigt när ens barn blir sjuka :/ Hailey sover som en stock vilket är skönt. jag skall ta lite tårta som annika kom upp med nyss och hon hade även handlar lite till oss. hon är en riktig pärla, guld granne !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: