StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Macy älskling

Frureinhold.se / 16 November, 2011 - 20:37 / Vardagen

Nu har jag några minuter över men jag får blogga från mobilen för vi ser på SOA. Macy är bättre men inte helt bra, de kan inte bestämt säga vad som är fel, de har rönkat hela henne och ultraljudat buken. De som de eventuellt kommer göra om hon inte blir bättre är skiktröntgen en ct Scan. Vi har tid om 3 v för återbesök, om hon inte blir sämre då åker vi in igen.

De skriver såhär på brevet jag fick med mig; de vi Har kunnat se är att hon visar smärts och symtom från ett område som kallas L7-S1, de sitter långt bak i ryggen där länden möter sakrum.

Hon skall vila och rastas i koppel, får mycket smärtlindring. Hjärtat ligger och sover nu och har precis fått medicin. Ha en fin kväll alla och tack för alla sms och kommentarer.


Postat av: alexandra eriksson

Skönt att Macy är hemma igen! Hoppas verkligen att hon blir bra nu

2011-11-17 @ 11:55:01
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/
Postat av: emelie

Vad jobbigt det varit för er! Hoppas verkligen det vänder nu och att det inte är ngt allvarligt <3 kramar

2011-11-17 @ 17:28:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: