StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julklappar

Frureinhold.se / 05 November, 2011 - 21:46 / Vardagen

Har precis suttit och skrivit en lista på vad alla skall få i julklapp :) både skoj och lite panikartat, kommer bli ruinerad den här julen också haha. Sen inte nog med alla julklappar, folk fyller ju år också :p ibland funderar jag på om jag skall byta religion ;) eller inte !! Älskar allt som har med jul och födelsedagar. Håller på att skriva ner personer som kommer på dopet med, många som inte osat än, lite tråkit :D vill ju veta vilka som kommer !! Det är helt sjukt hur mkt planering det är i dop, jag blir snart galen haha. Får nog hem mitt paket ifrån panduro snart med, har gjort en liten låda med alla grejer som skall med bort  till församlingshemmet. Längtar på ett sett till den 26 nov, när vi skall bort och göra iordning allt :p Måste till coop med och beställa tårta, får hoppas de kan göra ngt fint :) Underbara mamma och syster skall baka cupcakes och macrones, jag funderar på att göra rosa marängtoppar :) får se vad som hinns med. Det känns nära men också som om det vore långt kvar :) skönt att man börjar planera i tid så slipper man jätte mkt stress allafall :)

Postat av: anette carlsson

Det vore gott att äta parsipan på tårtan.:)



2011-11-05 @ 22:45:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: