StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

onsdag

Frureinhold.se / 04 Maj, 2011 - 20:51 / Vardagen

Vad har man gjort idag då ? Imorse var en sväng in till Bm, kikade på lite hjärtljud och lämna ett U-prov. Har ju haft ont i magen sen i tor till och från och vi ville utesluta urinvägsinf. men inget sånt verkar det som. pratade lite och sen skall vi dit den 16 maj för en vanlig visit, blodprov etc. Jag var hemma runt lunch och då tog jag en tur med svärmor i skogen, alltid lika mysigt att bara strosa och det är så bra träning för mig med. På med easytone och gå över stockar och sten. Just de jag skall till sjukgymnasten och fixa ett stödbälte, mina höfter skulle visst på bra av det enligt Bm. Jag är villig att hålla med henne, jag har ju taskiga höfter sen innan så jag får ta mig dit. Efter promenaden blev det fika och lite snack. Bland annat om bröllopet, det blir ju lite uppskjutet, men nu har jag hittat en super fin festherrgård :D Nu skall jag spara, vilket vi redan gör iof. men ni förstår nog. Resten av dagen har jag mest tagit det lugnt, kikat på OTH och lost och så tagit en till promenad i skogen. Macy blir så lycklig av att springaa runt i skogen fritt, kommer tillbaka stund för stund med tungan hängandes och lägger sig gärna i vattendrag och svalkar sig ! 

Nu ikväll har vi inte gjort så mkt, kikar på lite hockey nu och om en stund är det dags för greys och off the map :D två av mina favvoprgram, älskar verkligen ons alltid massa bra att kika på. Det verkar som om värmen är tillbaka nu, molnen är borta och solen har skinit hela kvällen. Vi var ute med hästarna förut med så de kunde köka lite gräs innan de släpps på riktiga betet. Gud det var som om de aldrig sett gräs innan, så himla glada och åt o åt o åt :p när vi släppte in dem i hagen igen tog det en liten stund sen låg båda ner och päste !! slappisar. Nä nu skall jag plocka lite innan kl är 21.00 tjing !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: