StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Måndagar

Frureinhold.se / 23 Maj, 2011 - 15:58 / Vardagen

Ja så var det måndag igen, jag har verkligen haft huvudet i rullning hela dagen haha :p Började dagen med Johannas blogg och sen därefter min. Jag blev riktigt nöjd med min blogg nu, det där rosa är liksom förbi nu. Jag älskar rosa, men nu är jag med romantisk rosa och biege ! de två färgerna är så himla vackra tillsammans !! Jag fortsatte dagen med att tvätta, vi har tvättat hela soffan så nu är den fin igen :) tog kuddarna på samma gång :D jag har även städat lite lätt, ngn hade droppat kaffefläckar på golvet, hmm undra vem den skyldige är ;) Iallafall efter min lill städtur gick jag och macy en promenad, tog av hästarna deras regntäcken och försökte att inte blåsa bort :p well väl inne igen tog jag mig lite att äta, funderade ut middagsmat och nu ligger jag i sängen och kollar på OC. Robin borde väl komma hem om en timma eller så, undra om vi skulle ta och tvätta bilen idag som vi sagt i flera dagar :p fr se vad orken räcker till. Det får nog bli imorgon ändå, skall ju stryka och klä på soffan igen, det är ingen lätt match !! Ikväll blir det magbild med :D dont miss !!

Postat av: Maria

Gud va fin den nya designen blev! gillar starkt! =) hoppas allt är bra <3

2011-05-23 @ 16:08:47
Postat av: J-

Allt är kanon :) hoppas du mår bra !! <3

2011-05-23 @ 16:12:44
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättefin bloggdesign!! Önskar att jag också varit lite mer teknisk. fattar ingenting om design. Du få hjälpa mig nån gång!!! =)

2011-05-23 @ 16:49:31
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: