StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalas

Frureinhold.se / 26 Maj, 2011 - 17:16 / Vardagen

Ja idag skall vi ha mini mini kalas för robin :) han fyller ju år när vi är i malaga så har jag och veronica fixat lite presenter till honom :) så himla skoj och jag tror han kommer bli super nöjd :) Jag skall en sväng till överby imon och kolla på present som bara är ifrån mig, det han får idag är ju ifrån hans familj :) Jag tror jag har kolla på vad han skall få, jag skall även få imon :D yeeii. Jag kommer äsga detta nu sen får ni tycka vad ni vill. Men att vara gravid är inte alltid så fantastiskt. Jag längtar såklart efter bebis, den hade gärna fått komma nupå stört. Men om det är något som är jobbigt med att växa så mycket är att kläder inte passar från en vecka till en annan. Man känner sig inte bekväm i allt, kort sagt, garderoben blir bara mindre och mindre :/ suck. Låter as ytligt I know, men det handlar inte om ytan utan om hur man känner sig. Jag är inte van att se ut såhär och jag tror att min hjärna är beroende av att förändrningar skall ske i lugn tackt inte i raket fart :p
lite skillnad, men duskall veta bebis att jag älskar dig och att du är mitt och robins mirakel !

Postat av: Maria

Jag kan tänka mig hur det känns.. Men du skall veta att du är HUR fin som helst! Sen vet jag att det inte spelar å stor roll vad andra tycker om man känner det motsatta själv.. Men jag tycker du är jättefin allafall.. =)

2011-05-26 @ 18:52:26
Postat av: J-

du är för snäll du :) I do my best, imon skall jag köpa lite mjuka shorts och linnen :D sommarräddning :)

2011-05-26 @ 21:24:22
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: