StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Johanna Andersson

Frureinhold.se / 22 Maj, 2011 - 19:08 / Vardagen

För er som inte känner mig skall nu få lära känna min barndomskompis Johanna aka Bambi ;) Hon är allafall min längsta bästa vänn eller ah hon och Elein. Anyway, vi har gjort mycket skoj tillsammans och ända sedan start har hon tjatat om att bli frisör. Hon blev frisör och är en riktigt bra frisör :p Men nu är hon även nagelskulptör och jag tänker fixa henne en blogg. Där hon kan samla alla sina snygga frisyrer, naglar och dylikt. Låter inte detta som en riktigt bra idé ? Lovar att länka er alla när sidan är klar !
Elein och Johanna, ärliga, snälla och helt underbara vänner !!

Postat av: Johanna

Här händer det grejer. Du e så drivande gumman:-)

Det är alltid en överraskning att läsa bloggen:-)

2011-05-22 @ 23:35:39
Postat av: Camilla

Ja, det är verkligen på tiden att hon börja blogga =) Detta ser man framemot väldigt mycket!!!! :D

2011-05-23 @ 11:22:21
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: