StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 06 Maj, 2011 - 12:06 / Vardagen

Ja eller skall jag säga god lunch. Jag är verkligen helt slut, vaknade kl 11.00 idag och ligger i sängen nu igen. Det måste hända mkt i kroppen just nu, bebisen är minst sagt aktiv. Under hela fast five filmen igår sparkade den, 2 h 10 min :p Helt otroligt. Tror att den lättare har hicka nu med, för den känner man mkt oftare. Filmen var för övrigt best ever, helt sjukt man blir helt salig och det pirrar i magen varje gång dessa snygga bilar kommer fram i rutan. Men nog om igår och tillbaka tills idag. Jag skall gå igenom min outfit idag och tillbehör, jag måste in till torp och handla spets sockar som matchar till det vita. 

Men idag skall jag lägga ngr rader till min pappa som fyller 50 idag, tänka er, 50 år. Jag är allafall en stolt dotter, min pappa är det bästa i hela världen. Så mycket som han har hjälpt mig med genom åren, det går inte en dag att vi inte pratar i telefon eller internet. Fast att vi varit arga, slått dörrar i näsan så har vi ändå blivit vänner kort stund efter. Argast var du nog när jag tog hål i tungan, men även det gick över och när man ser tillbaka kan jag förstå reaktionen :) Men idag är det din dag och stort grattis !! imon blir det en stor fest och vi skall ha det så skoj. Sen är det inte långt kvar innan du blir morfar för första gången och det skall bli ännu roligare !!

Postat av: Camilla

vilket härligt kort! =)



ja, egentligen ska man inte tänka så om namn. Man ska välja dom som man tycker är fina och sluta förknippa det med saker.

Ja, det är jätte kul att man har mer tid till bloggen nu när man inte jobbar längre! Roligt att gå tillbaka till sedan när magen är borta dessutom. Tänk vad vi kommer saknar våra magar sedan.. haha..

kram

2011-05-06 @ 15:21:08
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: