StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 16 Maj, 2011 - 09:22 / Vardagen

Ja då var det ny vecka med nya utmaningar. Solen skiner så fint idag vilket är jätte härligt, jag hade tänkt ha en snygg tunika med mina nya blåa skor :p och jag har ju inte lust att frysa om tårna så måtte det vara skönt väder idag :) Idag börjar jag dagen med att åka in till torp och köpa in frukt till mitt projekt, köpte massor med frukt förra veckan men det tog slut på 1 dag oops, många som gillade frukt ! tummen upp !! Efter inhandlingen åker jag till peugeot och gör fint, pratar ltie med svärmor och tar mig en kopp morgonkaffe. Känns som om detta kan bli en riktig mysmorgon :) Sen kl 13.00 skall vi till bm på rutinundersökning, får se hur den lille sparveln har det inne i magen, hur jag mår och hjärtljud osv. Får se om det blir ngn mätning idag med, hade varit spännande. Annars resten av dagne blir det att ta ngn promenad, mysa med älsklingen och bara ta det lugnt ! igår hade jag sån sjuk kramp/träningsvärk i ligamenten på sidan av magen så bästa sättet att ha de skönt var att ligga ner. Tänk att man redan är i 6 månaden, det är liksom bara 3 månader kvar ? galet :p snart går jag förbi 100 dagars gränsen med, hur många tror att tiden kommer att ticka super fort efter det ? jag längtar allafall ! magbild kommer i eftermiddag !!

Postat av: emelie

Ja nu har du kommit jäätte långt fram :) Tyvärr är det de sista månaderna som går långsammast ^^ men hur mysigt är det inte med en liten talle i magen som sprattlar och lever om! Saknar det redan men nu är jag färdig :/ har jutre underbara tjejjor!

Hoppas du får en fortsatt fantastisk graviditet utan gravidåkommor!

2011-05-16 @ 09:32:50
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: