StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stort intresse

Frureinhold.se / 11 Mars, 2011 - 09:11 / Vardagen

Ja det är verligen stort intresse på det nya armbandet :p jag håller helt klart med er, läder är det som är inne nu och alla borde äga ett sånt snyggt smycke !! så om ni inte vinner, tyvär kan jag ju bara lotta ut ett exemplar så finns det att köpa på olika återförsäljare, jag vet att www.blingit.se har en stor del av Miss Dee's kollektion !! 
Idag är det fredag, I love fridays asså ! Men det är inte vilken fredag som helst :) eller ah jo kanske men idag skall vi allafall till mina föräldrar och sova över där. För imorgon åker vi ju till the reef i danmark. Det skall bli så sjukt härligt att få komma iväg, åka båt, äta super god brunch och umgås med familjen :) Känns som vi åker på saker hela tiden nu :D men det är vad livet handlar om, små tripper lite då och då :) speciellt i det här skitvädret som varit nu, jag HATAR rentutsagt grått och trist väder. Idag är det lite sol, men vad häjlper det när det är helt dött överallt haha. Har pecis ätit frukost och skall snart gå och göra mig iordning för en långis med macy ! skall in och handla med veronica och siv void 10 så då är det skönt för macy att få varit ute en sväng innan :) Hör att fåglarna kvittrar också, så det kan öronen behöva !! Nä nu får jag röra på mig :) hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: