StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skola/kalas/skatteåterbäring

Frureinhold.se / 22 Mars, 2011 - 15:27 / Vardagen

priiisssaaa guddaaarrna här kommer skatteåterbäringen !! gissa filmen ! för er som missat det så kan man få reda på hur mycket man får tillbaka eller skall betala via skatteverkets hemsida :) vissa kanske redan fått kuveret, det vet jag inte men för min del fick jag kika på hemsidan och det blev allafall pluss, men jag hade gärna tagit mera !! men så är det väl alltid ! en miljon tex. ja tack give me ! Nä man skall vara nöjd med det man får tänk att få betala tillbaka suck vad segt !! Men men skolan var helt okej, diana är en sån kanon lärare ! Hon är ifrån alaska om jag minns rätt, men försöker lära sig svenska och hoin är verkligen yber gullig !! Men jag kom hem lite tidigare idag vilket är skönt för då kunde jag lägga ngr timmar i stallet, sören hade rullat sig ordenligt i leran så han fick en omgång sen fick det bli longering och han hade väldigt mkt vårkänslor för han var mer på ett ben än alla fyra haha ! Men det är slönt efter en stund när han fått sprungit av sig och kommit ner i varv, märks då att det var nödvändigt !! Men men nu ligger jag och kikar på OC, i love ! i eftermiddag skall vi på kalas till robins pappa som fyller år, stor grattis till honom !! Nä nu måste jag kila ! tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: