StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ont, trött och deppig

Frureinhold.se / 09 Mars, 2011 - 13:53 / Vardagen

någon som känner som mig ?? haha vilket bakslag, igen, igår var det vårkänslor, idag depression. Men men då får man lägga sig och gosa i sängen, kika på lite bra tv och vänta på att mannen skall komma hem. Skolan idag var intressant till en början men precis innan lunch måste det varit mindre intressant för mina ögon föll nästan ner, kan ju varit john blund också det vet jag ju inte :p men trött blev jag allafall haha.. Åt lunch tillsammans med elein och henns kompis innan jag styrde bilen hem. Det var nog bra gjort av mig för vägarna var sjuka, hala, isiga och fruktansvärda. Som jag skrev tidigare kikade jag på kort från i sommras och man kan nästan inte tro att det har varit så fint och mysigt. haha tänk vad hjärnan kan bli knäpp. Men man får se framåt, försöka så gott man bara kan och kämpa ur den här deppiga tiden !! 
Ps: glöm inte tävlingen !!

Postat av: Anna

Vad skönt att höra att det är fler än jag som är lite hängig i humöret. hehe. Blir nog bättre när solen börjar lysa och tussilagon blommar. Kramizz

2011-03-10 @ 18:28:28
URL: http://drillfjant.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: