StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 21 Mars, 2011 - 11:36 / Vardagen

Hur mår ni alla i vårvädret ?! okej kanske inte så mkt vår just idag mén helgen har ju varit awsome. Jag uppdaterar allt sämre och jag ber om ursäkt för det.. Men jag har haft sjuka problem med att sova, tror jag är uppe och går ca 3-5 ggr per natt och det stör verkligen min dygnsrytm. Speciellt skoldagar då jag går upp halv 7 svin trött efter lite sömn. KOmmer hem vid 16.00 och då blir det att slänga i sig ngt att ätai nnan stallet och är inne runt halv 6 igen och då stendör jag av utmattning. Vaknar 2 timmar senare och igger mest och drar mig innan jag skall sova igen. Förstår ni mitt problem ? Det är verkligen ingen höjdare alls och jag önskar att det ändras snart för jag är helt slut. 
I helgen har var vi nästan bara varit hemma :) allafall fredag och lördag :D då myste vi som tusan och grejade här hemma, tvättade bilen och spenderade mkt tid ute :) Igår var vi inne i uddevalla och hjälpte appe att sätta upp ett gäng spottar. Han håller på att totalrenovera ett hus och det blir riktigt fint :) älskar hans badrum, super fint !! Jag längtar tills vi skall börja med vårat hur, fortfarande beslutsångest och sen måsye jag bli klar med skolan :p man är ju inte så rik när man pluggar :P Men tiden går fort  :) vi har det ju toppen som vi har nu med, går ingen direkt nöd på oss :) 
Nu är det en vecka kvar innan the d-dag haha :p tror att det kommer bli awsome det med ! kan tyvär inte berätta än vad det är men det får bli en liten cliffhanger! det skadar aldrig i en blogg som är super dåligt uppdaterad ! Idag är jag allafall ledig och det är bara tre skoldagar kvar på denna kursen sen kommer två kursen som bara har med praktik att göra och det är skoj :) lite jobbigt bara att vi skall till malaga den  30 maj och det är den veckan vi har slutseminarie !! undra hur fan jag skall lösa det haha !! Får prata med lärarna när kursen börjar, är ju ute i god tid allafall så det borde ju vara bra :p Nä nu skall jag kolla på topmodel, kankse skall ta med mig kameran ut sen och ta lite kort ? vi får se ! tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: