StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ensam hemma

Frureinhold.se / 17 Mars, 2011 - 18:54 / Vardagen

ja idag är robin i örebro på jobbresa, så jag skall nu vara ensam hemma :) ganska trist men jag är ändå skit trött så skall lägga mig tidigt. Dock blev jag super sugen på godis nu så en godispåse hade inte varit fel, men jag orkar verkligen inte åka och köpa ngt haha :p får klara mig utan och nöja mig med en morot som ligger och är nyttig i kylen. Imorgon är det fredag och då kan jag köpa min påse istället. Jag är fortfarande snorig och hes och allmänt trött. Var ute i stallet nyss och jag har två hästar som har mer än en dos av vårkänslor. Det är som om det spritter i kroppen, Poke stod på stället och stuttsade haha man dör av skratt !! Jag longerade sören och så fort jag släppte han på linan galopperade han konstant i 5 min, har man mkt energi då ? gång efter annan svärnitade han och stuttsade till innan han fortsatte igen haha. svårt att beskriva men det var dö roligt att kika på ! Nä nu skall jag fixa nott att äta !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: