StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

brrr

Frureinhold.se / 23 Mars, 2011 - 12:53 / Vardagen

ja det är minst sagt storm ute, massören var här nyss och masserade hästarna och i stallet var det väl okej att vara men utanför brr.. Ingen höjdare, men jag fick ju gjort klart allt så nu kan jag ägna mig åt att greja här inne istället. Har hunnit städa och tvätta golven, hängt upp en tvätt och diskat i diskmaskinen :) Känns skönt att få gjort allt sånt på förmiddagen så kan man gosa på eftermiddagen när robin kommer hem. Det är en liten slapp vecka denna veckan i skolan därflr det blir så mkt hemmatid. Dock är jag fortfarande trött och behöver grönt på träden och blommor i marken. 
Jag ligger just nu och kollar på coco - livet före chanel och jag bara älskar den filmen, kan se den om och om igen. De modet, den förbjudna kärleken och kampen om överlevnad är helt fantastisk. Robin är måttligt trött på att jag skall se den hela tiden men det struntar jag i :D och nu är han inte ens hemma så då har han inget at säga till om :) På tal om ingenting så kollar vi på ny bil :) och vi har nog bestämt oss för vilken sort vi vill ha :) Mercedes c 220 cdi tror jag den heter diesel allafall med automat :) Robin tjatar om amg paket men vi får se, det blir så mkt dyrare då :) sen måste vi få sålt våran bil också, vilket kanske inte är det lättaste. Den kostar endel och är en bil som inte alla har om man säger så :)
den är allt bra söt :D årsmodell 2010 !!
till en sån här !
helt okej om ni frågar mig :) större bil med mer plats !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: