StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Promenad

Frureinhold.se / 10 Juni, 2011 - 14:09 / Vardagen

Ja så har man varit hurtig och gått en promenad med macy, 2.6 km blev det i lugn tackt. Jag har egentligen endel sammandragningar, men sålänge jag rör på mig är det lugnt. Det är värre när jag sätter mig still, men som sagt, trots att man är gravid är det viktigt att inte sluta röra på sig. Jag har hittils gått upp 13 kg, det gick fort i början men börjar avta lite nu. Det spelar faktist ingen roll hur mkt eller lite man går upp, det är så olika från person till person. huvudsaken är att man mår bra, men som sagt det är ändå nyttigt att försöka röra på sig så mkt som möjligt. Man har ju trots allt en förlossning att ta sig igenom och i vissa fall tar det 1 tim och i vissa fall 20 timmar, gäller att ha lite fysik med sig i grunden. Jag rider inte längre, har så att säga ridförbud från Robins sida. Skall jag vara ärlig förstår jag honom, jag har inte ramlat av eller så men man vet aldrig, det är ändå en levande varelse man sitter på. Får sätta igång när bebisen är ute sen istället. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: