StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

passa på..

Frureinhold.se / 21 Juni, 2011 - 12:00 / Vardagen

.. att sitta på solterassen när det är uppehåll. Det har ju regnat lite de senaste dagarna och nu är det egentligen inte så fint. Men med filt, kaffe, äpple och datorn kan man sitta här en stund. Det är ju inte speciellt kallt om man gosar till det. Macy kommer med sin gula boll gång på gång så jag kan kasta den :p Riktigt mysigt faktist. Har grejat med johannas header nu på morgonen får se om hon en nöjd, sen har jag fixat visitkort som hon skall godkänna ikväll :) Jag insåg också nyss att jag inte har ngt att ha på mig på midsomma. Tror att jag skall ta mig en tur till torp imorgon, eller chansa och se om det finns på backaplan på torsdag. Tror jag chansar, eller så snor jag ngt ur systerysters garderob :p Måste ju ha ngt snyggt dsom matchar till mina naglar och min garderob blir bara mindre och mindre. Hade ju köpt en lång klänning men den är liten nu :/ suck !!
Den var helt okej, nä får helt enkelt kika på torsdag :)

Jag fick en kommentar om vad Johanna tar för att göa så fantastiska naglar som jag fick igår :) 400 :- kostar första besöket, det är värt varenda krona för det blir ordentligt gjort. Sliter inget på nagelbädden, vet vissa som slipar ner hela nageln, uch uch inte bra. Skall tipsa henne om en prislista på bloggen även för hår och annat :) Tänk vilken grym uppfinning det är med blogg, speciellt för entrepenörer, de kan sprida sitt budskap lätt och nå många :)
Jag kan inte sluta kika på mina naglar haha helt besatt, till hösten blir det lila eller ngn härlig orange färg  :)

Postat av: Bella

De finns både fördelar och nackdelar med kusten. Men jag älskar västkusten, vem gör inte det? :)

Nej det e verkligen inget riktigt sommar väder. Gör lite ont i själven för att man blev född i detta tråk-land haha ;P



Jag blev också jättesugen på orange när jag såg glittret på Johannas blogg. Finns många fina färger att välja mellan :)

2011-06-21 @ 12:07:37
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Camilla

oj, vilken fin header du gjort. Kommer hon allt bli nöjd med tror jag! =)

2011-06-21 @ 12:20:35
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: