StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

morgonpromenad

Frureinhold.se / 07 Juni, 2011 - 07:38 / Vardagen

Som sagt så kunde jag inte somna om, så nu sitter jag och äter en risifrutti med smootie och ett glas med saft. Har precis varit ute på en morgonpromenad meed macy på 30 min. Får se om detta tröttar ut mig så jag kan sova lite. dagen blir så fasligt lång annars :p Jag är ju trött, men kan liksom inte komma till ro, men det är ju super kvavt och svettigt så det kan ju bero på det. Jag kan verkligen rekomendera risifrutti med smootie smak mango passion :D super god !! Tror att lillskrutten har somnat nu med, den har verkligen en livlig period just nu med många sparkar och lite sovtimmar. Men nu är det ynka 12 veckor kvar, helt otroligt vad tiden tickar. Nä nu får jag ta och gotta ner mig, hörs om ngt timmar !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: