StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Torsdag

Frureinhold.se / 21 Juli, 2011 - 11:46 / Vardagen

Godmorgon allihopa, jisses vilket väder asså. Klarblå himmel och sooool + helt vindstilla. Vad är det som hänt ?! helt makalöst skönt allafall. Dock är jag super trött, sov rätt dåligt inatt så när jag skulle bädda sängen förut somnade jag om haha :p hur skönt som helst. men nu är jag uppe och snart kommer hovslagaren. Idag skall jag även åka till mamma o pappa och sova där, robin kommer efter jobbet och mamma o pappa kommer hem ifrn tyskland ngn gång ikväll/eftermiddag. Himla skönt att bara dra iväg sådär ngr dagar och sen kommer hem. 
Imorgon är det ullared med syster och mamma, det skall bli super skoj, se om man kan hitta ngr fynd :) uch det lter verkligen så b när man säger att man skall till ullared, men det är verkligen en bra och ha affär. Inte bara själva gekås varuhus, det finns ju så mkt affärer runt om som även dom är outlet :) Har lite bra och ha grejer som fattas till bebis bla. spylappar och froté handdukar :) Får se om man kan hitta ngt bra, bloggar såklart därifrån imorgon :) Om man har hästar som gör sönder sina täcken var och varannan dag är det kanon på ullared, där har dom bra täcken till bra priser !! Nä jag får blogga mer sen, ut i solen med er alla goingar, för det ska jag !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: