StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tisdag

Frureinhold.se / 05 Juli, 2011 - 11:32 / Vardagen

Godmorgon allihopa :) Idag känns som en sån dag när man inte har ngt vettigt att skriva what so ever !! Hade jag inte haft så ont i höfterna hade jag gått ut oc gått en långpromenad med mcy på typ 2 h för att fördriva tiden :) Men istället skall jag rensa i mitt smink och smyckes skåp, hade jätte fin ordning där för ett tag sedan men nu är det fullt kaos igen ! Skall slänga alla smycken i mitt smyckesskrin och fylla på med det nya !! skall önska mig ett stort smyckesskrin när jag fyller år så att jag verkligen får plats :) Skall rensa ibland sminket också, fattar inte hur det kan bli sån oordning. Men då passar ju en sån här tråkdag till det :D 
Igår kväll när vi skulle nana fick jag inse att bebisen är på väg nedåt. Har ju haft sammandragningar sen v 22 typ, inte så de gör ont men ah sammandragningar. Men igår fick jag typ som molnande värk varje gång en sammandragning tog vid och så släppte det efter en stund. Tog två alvedon och stensomnade. Är det final coundown nu tro? är ju trots allt bara 8 v kvar. Magen växer så det knakar och kroppen är allt tröttare. Får väl dra igång en sån gissa kön lista också när det närmar sig mera, så himla skoj att höra vad alla tror :D Jag har inte det blekaste, ena dagen tjej och andra dagen kille :D

Postat av: Bella

jag tänkte faktiskt det när jag såg din mage att nu e de nog snart dags eftersom den sjunkit rätt mkt. Meeen jag verkar ha fel hela tiden ang sånt där :P Men jag skulle inte bli förvånad om eran lilla söte får för sig att komma lite tidigare :D

2011-07-05 @ 12:22:04
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Jonna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 00:04:10
URL: http://djurförsäkring.net


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: