StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Onsdag

Frureinhold.se / 06 Juli, 2011 - 11:21 / Vardagen

Jahopp då var halva veckan gjord och snart e det helg igen :) Dock visar prognosen reeeegn hela helgen, men det är väl en klassiker antar jag ! Tycker synd om dom som jobbar hela dagarna när det är sol och är lediga när det regnar. Anyway, inatt sov jag återigen som en kratta haha :p bebisen rör runt, det värker i nederdelen av magen och i ryggen, det finns liksom ingen ställning som är direkt skön :p Men efter kl 5 med 2 alvedon fick jag sovit rellativt till halv 11. Men som sagt, nu är det inte långt kvar så det är bara att hålla ut :) Jag är ju allafall ledig, hade dött på fläcken om jag hade behvöt arbete nu med, det hade jag aldrig klarat. 
Om en stund skall jag hoppa in i duschen, försöka vakna till liv lite :P Efter det har jag inga direkta planer, är så sugen på att handla massa barnkläder, men det är super svårt när mqn inte vet vad det blir. Har ändå lite panik att jag måste ha ngr set klara innan bebis kommer, man kan ju aldrig vara säker på när den tänker se dagsljuset :P Vet att kappahl har en newborn serie som jag älskar så sjukt mkt :D får åka in till torp ngn dag och kika på det :) Sen vet jag att man får mkt osv. Men man kan ju inte räkna med att få hur mkt som helst haha :D Skall få hem babyskyddet nu i dagarna med, det blir en akta gracco svart :) Nä nu får jag hoppa in i duschen !! hörs senare !

Postat av: En mamma

Det är, tro det eller ej, ingen panik med kläder. Robin kan ju köpa om det är så när ni är på BB för där får man låna kläder så länge så ta det lugnt! Vet att man blir helt tokig i alla affärer för man vill bara köpa allt typ.

Med mitt andra barn tog jag reda på vad det var i magen och sen handlade jag lite kläder eftersom det var en pojke. Hade sparat allt från min flicka nämligen... snopet!

2011-07-06 @ 21:11:10
Postat av: Jennifer

Det är väl så, allt löser sig :) men man vill att allt skall vara klart :) men tack för kommentaren :)

2011-07-06 @ 22:48:31
Postat av: emelie

Jag har varit precis som du när det gäller att fixa allt innan ;) Alltid skönt att ha några byten, tyvärr så växer de så otroligt fort första tiden så min Tilde hann inte ens använda allt från nyfödd :/ Men nu har jag skänkt det till en som skulle få sin första nu så det känns ju bra att det kommer till användning :)

Ett litet tips är med sängläget att ligg på din vänstra sida det gynnar både dig och bebis och prova att ha en typ tjockare kudde mellan knäna när du ligger så, det hjälpte mig har även hört att alla gravida bör ligga på vänster sida. Hoppas att du kan få lite sömn iaf :) kramen

2011-07-07 @ 00:32:42
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: