StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon lördag

Frureinhold.se / 23 Juli, 2011 - 11:20 / Vardagen

Ja då var det lördag igen då, jag har sovit så extremt dligt inatt, ont i magen, trött, engslig och bara allmänt nere. Vaknade vid 8 och var super hungerig åt en macka, gick och la mig, fortfarande ont i magen. Igår när vi åkte hem ifrån ullared mådda jag verkligen dåligt. Fick illamående svallar varje gång jag fick en sammandragning (ingen ond sådan). Var allmänt engslig, som jag och jessica kom fram till :p Misstänker att kroppen håller på att återhämta sig efter urladdningen igår. Mår allafall illa idag med och till och från ont i magen eller ah livmodern. Får la se om det ger med sig, Någon som varit gravid och haft samma känsla? Nu skall jag allafall kolla klart på sons of anarchy, klippa robin, dammsuga, duscha och sen åka på dop. Önskar jag hade haft mer energi, men man kan inte få allt här i världen !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: