StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 26 Juli, 2011 - 11:43 / Vardagen

Ja det är la inte direkt morgon, men jag har inte hunnit blogga förän nu. Jag är verkligen så seg på morgonen och speciellt nu. Har allafall duschat, städat och ätit frukost, sitter även med en risifrutti nu som lite mellanmål. Bebisen är i fullgång, men jag måste säga att den sover bra på nätterna. Det är ibland som man kan känna när man vaknar att den byter ställning men annars lugn och fin :) Börjar den också hitta dygnsryttmer, för på dagarna är det fullt ös :D Idag är det mkt på schemat, först skall jag göra mig iordning för att åka in till uddevalla på föräldrargrupp, sen skall jag köpa ett nytt gravidstick på bodyshop, mitt är slut och jag verkligen gillar dom sticken :) sen till överby till babyproffsen och köpa lite saker till bebisen + hämta ut en sån där babybox. Lika bra att ha det gjort, man är ju inte stammis på överby direkt. Efter överby skall vi till mamma o pappa för kalas för farmor som fyller 78 :) Vi bestämde oss även för att sova där :) Men annars är det inte mkt mer jag hinner med, skall göra mig iordning, känner mig inte super taggad haha är mest sugen på sängenmys. Men det är bara att ta sig i kragen och sätta igång. Ibland önskar jag att man vore kille så man kunde duscha slänga i lite vax och så är det klart :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: