StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dessert

Frureinhold.se / 15 Juli, 2011 - 14:09 / Vardagen

Ja eftersom det är regn och rusk passar ju efterätten jag gjorde nyss kanon :) Det blev en jordgubbspafait. Ser supergod ut och tror den är det också :) mysigt att göra lite kalla efterrätter typ glass, cheescake etc. det är ju egentligen inte svårt, får försöka göra det oftare !! Samma som hemmagjord saft, gjorde ju flädersaft häromdagen som jag frös in, saken med egen saft är att det innehåller så mkt socker att den aldrig fryser till is utan blir mer som slush :D Så varje gång man vill ha saft tar man en sked i frysen och i ett glas med vatten, strålande gott !!

Idag är tanken att vi skall gå på bio, men om sanningen skall fram mår jag inte alls bra. Har haft ont i kroppen hela natten och fortsätter även nu på dagen. Helt paralyserad, näst intill panik slagen att värken aldrig ger med sig. Föreställ er en huvudvärk som bara inte vill ge med sig, så är hela min kropp haha. Rätt uttröttande. Men vi få se, kan ju släppa annars tar vi det en annan dag. Vi har bokat till harry potter, trist att det är sista filmen men då kanske man kan få ett avslut allafall :) Jag har även inhandlar massa god mat till helgen, helgen är verkligen det jag ser fram emot mest. Spendera tid med älsklingen och äta massa god mat :D Inte för att vi äter äcklig mat på vardagarna haha men det blir liksom inte samma sak :p Eller ah jo igår, för då gjorde vi nog den godaste pastan ever :p Stekte nyplockade kantisar, blanda ner strimlad kalkon, ner med bonjour karljohansvamp och sen ren grädde och lät de puttra och sen i med pasta !! hjälp vad gott det var :D

Postat av: Maria

Åh, MUMMA =D

2011-07-15 @ 18:23:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: