StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

träning

Frureinhold.se / 06 Januari, 2011 - 21:27 / Vardagen

för er som såg mitt nyårslöfte vet att jag har en tuff uppgift framför mig, 2012 skall jag springa gbg varvet och det är lika bra att börja träna redan nu. På min Iphone finns det en app som heter running keeper, där loggar den från en gps hur långt jag sprungit, hur fort och i vilket tempo. Man får även en karta på vart jag sprungit :p nice as hell !! från den tredje jan har jag sprungit 18.59 km de ni ;) haha tragiskt inte ens nära 21.0 km som gbg varvet är på, suck hur skall det här gå ?! ngn som tror att jag har en chans ? :D
kanske skulle joina dessa istället ? :D

Postat av: Malin

allt går bara man vill :)

2011-01-06 @ 21:40:43
URL: http://malleas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: