StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nu är vi framme och alla mår bra :) Robin ...

Frureinhold.se / 09 Januari, 2011 - 16:58 / Vardagen

img_3610 (MMS)

Nu är vi framme och alla mår bra :) Robin var så gullig och packade upp alla kläder, barnsligt bortskämd ;) men det känns sjukt skönt att vara här. Skidorna är fixade, iår blev det expert varriant s. Sen måste jag dra åt bindningarna imorgon en extra gång för att jag väger för lite. Svårt att förklara men jag är för stark för sin vikt, så tar jag i för mkt när jag åker så löser skidorna ur. Krångligt värre, men vi får se hur det går imon, det skall bli barnsligt roligt allafall. Hörs sen


Postat av: emelie

Galet avis är jag på er! Gud va härligt att åka skidor! Kan inte skida nu ändå, är ju höggravid ;) men nästa år ska vi allt åka ;)

Hoppas ni får jättekul iaf och inte bryter er ;) pöss

2011-01-09 @ 19:26:43
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: