StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julen ut

Frureinhold.se / 06 Januari, 2011 - 11:11 / Vardagen

igår åkte hela julen ut, ganska skönt att göra ett ryck och så är allt borta :D idag väntar stor städning, skall verkligen skura varenda vrå :p underbart när det är klart. Robin är på väg hem ifrån falköping nu också. Uch det var inte skoj att skicka iväg honom i morse i det här skitvädret. För det är precis vad det är, skitväder. Snön bara öser ner och det är liksom inget stopp.. men men jag är ju inne i värmen så skall itne klaga. Vart nere i stallet i morse och fixade allting då så det enda jag skall göra sen om det itne blir värre är att skritta en sväng. Han var så super glad igår min lilla sorel, han hade öronen framåt hela tiden och gjorde inget bus :p det är sånt som gör att det finns hopp haha när han är en liten jävel vill man bara skicka han till skogs :p men igår var han super go :) red ut med macy och sören fick ha sitt fina vintertäcke på sig över sadeln och rumpan, tror att han tyckte det var gottit :) Jag fick det mjukt i rumpan allafall :P
Men som sagt städdag idag så fort robin kommit hem. Det är ju masssa skidåkning idag med så tv:n kommer att gå varm hela dagen. Både jag och robin är stora fan av skidåkning, och sverige är faktist ganska duktiga på just längdskidor och skidskytte samt sprint så då blir det ännu roligare :) Ojj nu kom den stora skottbilen nere på vägen, tror dom lärde sig ifrån förra året att man måste köra skytte trafik med skottmaskinen :) Nu väntar bara att ngn skottar nere på gården för där är det kuperad terräng just nu hahah. igår fick jag skotta mig in till ytterdörren eftersom halva tacket hade ramlat ner just på våran terass. Tror ni jag var trött i armarna ? jag var helt slut :/ Nä nu skall jag göra frukost, hörs senare !!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: