StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helt slut ?!

Frureinhold.se / 04 Januari, 2011 - 12:08 / Vardagen

Ígår var ju en lite dramatisk dag för mig och lilla sorel. Åter igen fick han kolik och det är endast tre månades sedan sist :/ suck kan inte förstå vad detta komma sig. Han får bra mat, bra skötsel, motion och allt.. Börjar att bli lite förtvivlad och uppgiven. Men men skall googla endel nu och se om det finns ngt annat man kan göra. Är det ngn som är hästexpert och läser min blogg skriv en rad. Så åter till varför jag är svintrött. Jag var ju upp ganska länge igår och då skall ni veta att dagen igår började redan kl 5 på morgonen.. suck jag tror att kroppen var helt slut när jag somnadde kl 12. Sen imorse var jag uppe kl 8 för att kika till min lilla bebis igen och han mådde mkt bättre. Robin hade även kikat till honom vid halv 6. Tänk att jag har sån tur och har världens bästa man. Jag kan knappt tro att det är sant :D Lucky me !! Så idag efter att jag kom in igen gick jag ch la mig, sten somnade och ville inte ens gå upp när jag var illa tvungen. Macy hade svin tråkigt och drog upp sin mamma ur sängen :p jäkla hund asså, men hon är ju min lilla prinsessa !!
Idag eller ah precis just nu lämnade jag in min 4 hemtentamer så nu är jag ledig ända till måndag v3 :D how awsome is that ??? hoppas bara att jag blir godkänd. Det är alltid så jädra gött att slippa kompletera, jag har klarar mig barnsligt bra hittils så det kommer la nu då :p Men jag får helt enkelt hålla mina tummar super hårt :) sen är det inte hela världen om man får kompletera, då lär man ju sig vad man gjorde för fel och kan förbättra dem :) Men åter till idag :p det är ju hockey idag, skoj med frölunda - luleå, uuaaacckk egentligen för luleå är ett bra lag som frölunda ofta haft svårt för :p Så nu får vi hålla tummarna för de med ! Annars skall jag inte göra många knop, dagliga städningen och så. Jag är ju en riktig städnarkoman. Tvättar golven minst 2 ggr i veckan, dammsuger minst 1 gång per dag oftast 2 och dammtorkar alltid ngt varje dag :p undra vad jag lider utav :P

Postat av: emelie

Undrar om inte snön kan påverka dem om de typ käkar snö ute när de äter hö eller liknande... Jag vet att sand kan ge den effekten. Min häst fick också kolik när det va vinter... kan ju bero på kylan eller att de dricker för dåligt prova ge tempererat vatten i hagen har hört att hästar som får ljummet vatten ute ska dricka sjukt mycket mer. S det kan ju vara ett tips bara,, värt att prova ;) pöss

2011-01-06 @ 12:50:36
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: